Grip op koolhydraten – Opgewicht

Richtlijnen, recepten en voorbeeldmenu’s om op gewicht te komen en te blijven. Proteinerijk, koolhydraatbeperkt, tevens geschikt voor Diabetes-type 2 – een energiek dieet.

  • Wil je echt alle ins en outs van Grip op Koolhydraten weten, begin dan met het basisboek Opgewicht.
    Het boek Opgewicht blíjft het basisboek met daarin de volledige richtlijnen met veel toelichting, voorbeelddagmenu’s en makkelijk te maken recepten. Ook een grote lijst met makkelijke tussendoortjes. Ook fase 2 – Opgewicht blijven – wordt in het basisboek uitgelegd. Dit basisboek wordt door velen inmiddels bestempeld als hun ‘GOK-bijbeltje.’
  • Of start met ‘Boek 4’ : Grip op Koolhydraten – Dagmenu’s, richtlijnen en recepten   Dit boek bevat ook de volledige richtlijnen en ook de lijsten uit het basisboek en is dus ook een prima startersboek. Vooral als je al goed op de hoogte bent wat koolhydraten zijn, niet bang bent voor ‘vetten’ en ook al overtuigd bent dat kunstmatige zoetstoffen vermeden moeten worden. Zo niet, lees dan in ieder geval het basisboek Opgewicht goed door. Want die ‘vetarme en light knop’ moet wel om. Alleen dan kun je helemaal goed met GOK aan de slag.
  • Naast deze twee boeken is de productenwijzer erg handig om inzicht te krijgen wat GOK-groen, GOK-oranje en GOK-rood is.
[joli-toc]